Dag 1

Jag har 8 syskon med mig själv blir vi 9 syskon ,Jag har skilda föräldrar 3 barn hemma hos mamma : Tilda 3år

philip 5år alexander 15

Har två storesyrror som bor själva den ena är gravid så jag blir då snart låstas faster .

Min relationen med min pappa är inte så bra -Kan träffa honom ibland men jag enligt min bedömning är han för hård

för han är det ingakompisar bara plugg ! Och ja har verkligen respekt för min pappa tex jag skämms över en grej, det är också en anledning över att jag inte åker till honom jag .

Min relationen med min mamma är jätte bra! Har självklart respekt för mamma älskar henne mer än ngt annat men ibland blir det bråk men det går över efter en kvart.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0